بازی همستر کامبت را بیشتر بشناسید + روش دریافت سکه بیشتر

اگر به چند سال قبل برگردیم، گوشی موبایل به دلیل ویژگی‌های جذاب و جدیدی که ارائه می‌کرد توانست جهان را به طور کامل دگرگون کند. در سال ۲۰۲۴ اما همه چیز عجیب‌تر به نظر می‌رسد و برای نمونه ارزهای دیجیتالی بیش از هر زمان دیگری در حال رشد و محبوبیت هستند. یکی از ارزهایی که به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده همستر کامبت نام دارد که در ادامه قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم.

داستان همستر کامبت چیست؟

ارز همستر کامبت در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد و در ۱۱ روز اول توانست حدود ۱ میلیون کاربر جذب کند. جالب است بدانید این ارز پس از ۷۲ روز توانسته تعداد کاربران را به ۱۱۶ میلیون افزایش دهد که حدود ۵۰ میلیون از این کاربران فعال هستند.

بازی همستر کامبت در بستر تلگرام قابل اجرا است و شما تنها با ضربه زدن به روی صفحه نمایش گوشی می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید. سکه‌های موجود در این بازی احتمال دارد در آینده تبدیل به ایردراپ و در ادامه تبدیل به پول واقعی شوند.

ربات همستر کامبت؛ نحوه آغاز کردن بازی!

برای شروع این بازی فارغ از این که گوشی اندرویدی یا آیفون دارید، باید به سراغ ربات همستر کمبت در تلگرام بروید. ابتدا به روی Start کلیک کنید تا ربات آغاز به کار کند. پس از این مرحله در پایین صفحه گزینه‌های مختلف برای شما به نمایش درمی‌آید که در ادامه کاربرد هر کدام را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

قسمت Exchange

صفحه اصلی بازی همستر کمبت را می‌توان همین قسمت Exchange در نظر گرفت، جایی که شما می‌توانید با ضربه زدن به روی سکه بزرگ موجود در صفحه، سکه مجازی دریافت کنید و همچنین نگاهی به اطلاعات کلی اکانت داشته باشید.

در همین بخش گزینه Boost هم دیده می‌شود که کمک می‌کند تا سکه بیشتری دریافت کنید و بازدهی بالاتری داشته باشید.

قسمت Mine

در این قسمت شما می‌توانید تا با خرج کردن بخشی از سکه‌های خود ابزاری برای استخراج دائمی سکه به صورت ساعتی خریداری کنید.
قسمت Friends

یکی از دلایلی که همستر کمبات به سرعت در میان کاربران پخش شد همین بخش دعوت از دوستان است. شما با هر دعوت موفقی که داشته باشید ۵۰۰۰ سکه دریافت خواهید کرد. از طرفی اگر فردی که به ربات و بازی دعوت می‌کنید تلگرام پریمیوم داشته باشد این عدد به ۲۵۰۰۰ می‌رسد. به طور کلی اکانت پریمیوم ویژگی‌های خاصی دارد و باعث می‌شود تا در ساخت کانال در تلگرام قابلیت‌های بسیار بیشتری در دسترس شما قرار بگیرد.

شما می توانید از سایت یکتا فالوور رفرال (دعوت از دوستان) همستر بخرید. کلیک کنید.

یا از فرم زیر خریداری نمایید :

رفرال همسترکمبت (HamsterKombat)
شناسه نام توضیحات قیمت هر 1000 عدد حداقل/حداکثر زمان حدودی تکمیل سفارش وضعیت عملیات ها
9192 رفرال همسترکمبت🐹 (25000+ سکه) توضیحات 35,000,000  تومان 1000/1 13 دقیقه فعال

قسمت Earn

در این قسمت شما با انجام دادن تسک‌های ساده می‌توانید سکه دریافت کنید. برای نمونه اگر توییتر یا همان اکانت X همستر کامبت را فالو داشته باشید به شما سکه تعلق می‌گیرد.

قسمت Airdrop

قسمت Airdrop جایی است که در نهایت از طریق آن می‌توانید در آینده نزدیک سکه‌های خود را به پول واقعی تبدیل کنید (البته که اصلا قطعی) نیست. طبق گفته‌ خود این ارز دیجیتال در حال حاضر مذاکره با صرافی‌ها، بازارسازان و البته همکاری‌های اصلی انجام شده است.

کیف پول همستر کامبت چیست؟

در حال حاضر شما امکان دارید تا hamster kombat را به کیف پول‌های سازگار با TON متصل کنید. یکی از گزینه‌های خوبی که می‌توانید از آن کمک بگیرید کیف پول Tonkeeper است. برای این کار مراحل زیر را سپری کنید.

  • کیف پول Tonkeeper را برای اندروید یا IOS دانلود کنید. در نظر داشته باشید که بدون نیاز به نصب برنامه نیز می‌توانید از ربات کیف پول تلگرام استفاده کنید.
  • وارد همستر کامبت تلگرام شوید و به بخش Airdrop بروید.
  • حال در قسمت Tasks list باید به روی Connect your TON wallet کلیک کنید.
  • در این مرحله کیف پول Tonkeeper را انتخاب کنید.
  • حال به روی گزینه Connect wallet کلیک کنید.
  • رمز عبور کیف پول توکن کیپر را وارد کنید.
  • در نهایت با تیک سبز رنگ Done مواجه خواهید شد.
  • تمام!

کاربرد دکمه‌های جدید همستر کامبت

دکمه‌های جدید همستر کامبت به شما کمک می‌کنند تا وضعیت حساب خود در بازی را در سه قسمت کلیدی بررسی کنید. مورد اول Daily reward یا پاداش روزانه است که قبلاً تنها از قسمت Earn بازی در دسترس بود و چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت. حالا می‌توانید هر روز در صفحه اول بازی ببینید جایزه روزانه همستر را دریافت کرده‌اید یا نه. اگر جایزه را دریافت کرده باشید، بالای آن تیک سبزرنگ نشان داده می‌شود. اگر هم موفق به دریافت آن نشده باشید، کادر مربوط به آن بدون تیک سبز خواهد بود.

مورد بعدی که محبوب‌ترین بخش بازی همستر کمبات به حساب می‌آید، Daily cipher یا همان کد مورس روزانه است. اول اینکه این بخش Daily cipher نام‌گذاری شده است. مورد بعدی، آسان‌شدن واردکردن کد مورس است. در گذشته برای زدن کد مورس یا رمز همستر باید سه بار روی دکمه Earn per tap می‌زدید. حالا اما می‌توانید یک بار روی دکمه Daily cipher زده و بلافاصله رمز هر روز را مثل گذشته وارد کنید. اگر رمز هر روز را دریافت نکرده باشید، تیک سبز کنار آن را نمی‌بینید. ضمناً هم برای کد مورس و هم برای ۲ دکمه دیگر شمارش معکوس قرار داده شده است تا متوجه باشید تا فرصت بعدی دریافت سکه چقدر زمان باقی مانده است.

تغییر کلیدی آخر در نسخه جدید همستر کامبت، اضافه‌شدن دکمه Daily combo یا کارت روزانه همستر کامبت است. با زدن این دکمه وارد بخش کارت‌ها یا Mine بازی همستر کمبت می‌شوید. ضمناً شمارش معکوس تا انتشار سه کارت جدید بازی نیز زیر این دکمه آورده شده است.