روش جذب فالوور در روبیکا یکی از اصلی ترین مولفه های رشد و ارتقا در این برنامه محسوب می شود. در حال حاضر روبیکا یکی از اپلیکشن های پرطرفدار در ایران به حساب می آید. روبیکا با داشتن قابلیتهای پیشرفته توانسته کسب و کار متعددی در زمینههای مختلف را در خودش جای دهد و در حال حاضر افراد زیادی در آن مشغول به فعالیت می باشند. توصیه می شود اصول و مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی در روبیکا به طور کامل برای استارت آپ ها را بدانید و به چگونگی شروع فعالیت در روبیکا اطلاعات کافی دریافت کنید. اما در این مقاله یک پله به سمت جلو حرکت می کنیم. و به روش ها و تکنیک های جذب مخاطب در روبیکا می پردازیم. مخاطب و محتوا، هر دو در کنار هم روح و جان صفحه روبیکا به حساب می آیند.
پایین بودن کیفیت محتوا و مدیریت عملکردها باعث ناکامی و نرسیدن به هدف مورد نظر می شود.به یاد داشته باشید برای جذب فالوور در روبیکا لازم نیست دست به هر کاری بزنید؛ فقط کافیست اصولی پیش بروید. تا پیشرفت چشم گیری داشته باشید. پس برای یادگیری تکنیک و روش ایجاد فالوور در روبیکا در ادامه این محتوا همراه ما باشید.
اول مخاطب هدف کسب و کارتان را بشناسید
هر پیج روبیکای با هدف و کارکردی مشخص تاسیس می شود. شما باید در ابتدای کار با شناخت درست مخاطبان و جامعه هدفتان برای مسائل و نیازهای آنان تبلیغ کنید.حالا برایتان سوال پیش می آید که این شناخت چگونه قرار است شکل بگیرد؟ قابلیتهای روبیکا این کار را برای هر کسبوکاری راحت کرده است. برای مثال می توانید صاحبان کسب و کار در زمینه آرایشی و بهداشتی را در نظر بگیرید. اگر این افراد تازه کار باشند برای جذب فالوور در روبیکا باید بسیار تلاش کنند و در کنار آن باید جذب مخاطب را هم داشته باشند. این قضیه تنها با شناخت مخاطبان شکل می گیرد که در روبیکا قابلیت های استوری اعم از نظر سنجی استوری، سوال و جواب، طرح چیستان و … می تواند تا حدی جذب مخاطب در روبیکا را در پی داشته باشد. حالا در زمینه لوازم آرایشی که مثال زدیم چگونه نظرسنجی کنند؟ استارت آپ ها می توانند با گذاشتن سبک های آرایشی مختلف بین آن ها از مخاطبانشان نظرسنجی کنند و این گونه سلیقه فالوورها را متوجه شوند و از روی این نظرسنجی ها علاوه بر جذب فالوور در روبیکا، در انتخاب محصولاتشان برای فروش نیز بیشتر دقت کنند و کالا های محبوب را از این نظرسنجی و سوالات مطرح شده پیدا کنید و به مخاطبان خود ارائه دهید.
به طور کلی میتوان افزایش تعامل روش ایجاد فالوور در روبیکا می باشد. و شما میتوانید به درک درست و عمیقتری از دنبال کنندگانتان دست پیدا کنید. در پی پیدا کردن سلیقه افراد به مرور زمان فالوورهای هدف را جذب خواهید کرد و به راحتی جذب فالوور در روبیکا برایتان میسر خواهد شد. جامعه هدف یا همان فالوررهای هدف می تواند یک صنف خاص، افرادی با علایق مرتبط، ساکنان یک شهر یا محله و… باشند. وقتی جامعه هدف شما مشخص شد، شما به راحتی می توانید در مسیر علایق و نیاز های آنان تولید محتوا و تبلیغات کنید. بدین صورت می توانید به سادگی جذب فالوور در روبیکا داشته باشید و این فالوورها را به مشتری تبدیل خواهید کرد.
جذب فالوور در روبیکا با ساخت پروفایل متمایز
حقیقت آن است که ظاهر و شکل صفحه روبیکا بر روی میزان مخاطب و اعتماد سازی تاثیرگذار است. البته این ظاهر باید مرتبط با صنف کاری شما باشد تا مخاطب علاوه بر جلوه بصری با نگاه اجمالی بتواند روند کاری پیج شما را درک کند. شمایل پست ها، نوع و کیفیت عکس و استوری ها در جذب مخاطب در نگاه اول بسیار تاثیر دارد. که شما میتوانید از یونیفرم های روبیکا و تم های جدید و به روز برای جذب مخاطب در روبیکا استفاده کنید. بیو و کپشن نویسی شما باعث این می شود که بیننده در اولین نگاه متوجه شوند که گردانندگان این صفحه حرفهای هستند و توصیه می شود برای جذب فالوور در روبیکا و در کنار آن جذب مخاطب در روبیکا آدرس سایت، آدرس خرید حضوری و … را مطرح کنید تا مخاطب را به صورت حضوری هم جذب کنید. و این موضوع از روش جذب فالوور در روبیکا است.
نظم و آراستگی و شیوه چینش پست ها بر اساس یک تم یا قالب مشخص، به کیفیت بصری صفحه روبیکا شما بسیار کمک می کند. در این راستا در پست هایتان کال تو اکشن و ارائه نمونه های تصویری و همچنین بیونویسی اصولی را رعایت کنید تا در جذب مخاطب در روبیکا موفق تر عمل کنید. و بهتر است برای ایجاد وجه تمایز نسبت به سایر رقیبهایتان نکات کلیدی کپشن نویسی را هم رعایت کنید و از آنها غافل نشوید.
خرید فالوور روبیکا از یکتا فالوور
اگر شما صفحه مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود را باز کنید و یک جستجوی ساده در مورد روبیکا انجام دهید با سایت های زیادی مواجه خواهید شد که فروش فالوور انجام می دهند و افراد زیادی که خواهان افزایش فالوور روبیکا هستند. صرف نظر از صحت عملکرد اینگونه سایت ها این سوال به وجود می آید که چطور میشود فالوور را فروخت یا فالوور خرید؟ آیا واقعا این کار امکان پذیر است؟ اولین مفهوم فالوور که به ذهن می آید همان معنی کلمه follower است که به معنی دنبال کننده است. مگر میشود کسی را مجبور به دوست داشتن کسی کرد؟ عبارت افزایش فالوور با همین معنی اول کلمه follower در تضاد است. آیا این فالوورها واقعی هستند؟ آیا ریزش نمی کنند؟ مشکلی پیش نمیاد؟ فعال هستند؟ آیا روبیکا ما را جریمه نخواهد کرد؟ این نگرانی ها همه طبیعی هستند. احتمالا می پرسید که اگر این فالوورها واقعی نیستند پس چه هستند؟
جالب است بدانید که تاکنون بیش از 30 میلیون حساب کاربری روبیکا ساخته شده است در صورتی که تعداد رسمی کاربران روبیکا به تازگی با کمی اغراق از مرز 30 میلیون نفر عبور کرده است. همین موضوع نشانگر این است که بسیاری از کاربران روبیکا توسط افراد سود جو به صورت تقلبی ساخته شده اند تا طی عملیات خاصی بتوانند مثلا 10 هزار کاربر ایرانی را به یک اکانت روبیکا اضافه کنند. اینجاست که متوجه می شویم چرا اینگونه فالوور ها لایک نمی کنند و کامنت نمی گذارند. در واقع اینگونه فالوور ها چیزی بیشتر از یک نام ساده نمی باشند که صرفا جهت کلاهبرداری ساخته شده اند و جالب است بدانید که علت کم شدن ناگهانی فالوورها در برهه های زمانی خاص وجود همین فالوور های غیر واقعی می باشد که روبیکا بعد از مدتی آن ها را تشخیص داده و از سرور های خود حذف می کند. اما ما در جای جای این نوشته توصیه کردیم که از خدمات خرید فالوور استفاده کنید، چرا ضد و نقیض شد؟ پیشنهاد ما به شما خرید فالوور روبیکا واقعی و فعال بدون ریزش از یکتا فالوور است، فالوورهایی که تفاوتی با افراد عادی پشت صفحات روبیکای ندارند و با ضمانت و گارانتی به فروش می رسند و برای هر سوالی درمورد آن ها به پشتیبانی 24 ساعته دسترسی کامل دارید.
در دیگر شبکه های اجتماعی هم فعالیت کنید
گاهی برای گسترش یک کسبوکار و قوی کردن پایه و ریشه های آن، فعالیت در یک شبکه اجتماعی کافی نیست. برخی اوقات فعالیتهای شما پتانسیل کافی برای گسترش در دیگر شبکه های اجتماعی و یا حتی راه اندازی وبسایت را هم دارد. که امروزه داشتن وبسایت روش جذب فالوور در روبیکا محسوب میشود. فعالیت در شبکه های مجازی به معنای شناخته شدن است پس شما با جذب مخاطب در روبیکا می توانید مخاطبانتان را به مشتری وفادارتان تبدیل کنید. پس بنابراین شما با حضور در فضاهای مرتبط با کسب و کارتان می توانید به طور رایگان جذب فالوور را نیز داشته باشید. از جمله اپلیکیشنهایی که میتوانند به عنوان یک ابزار کمکی قوی در کنار روبیکا استفاده شوند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• اپلیکیشن لینکدین که برای معرفی و گسترش تمامی فعالیت ها طراحی شده است.
• روش جذب فالوور در روبیکا از طریق شبکههای اجتماعی همچون تامبلر نیز ممکن است.
• تلگرام و واتساپ از دیگر برنامههای پرطرفدار و محبوب هستند که در حال حاظر نیز به وفور برای جذب فالوور در روبیکا استفاده می شوند.
با دیگر کسب و کارها و افراد همکاری کنید
دیگر روش جذب مخاطب در روبیکا تبادل دنبال کنندگان است. به عنوان مثال شما می توانید با دیگر همکاران هم حوزهتان در مسائلی مشارکت کنید تا میزان دنبال کنندگانتان در روبیکا را ارتقا دهید. همین موضوع موجب تبادل مخاطبان هر دو گروه می شود. یا به طور مثال محصولات و خدماتتان را برای بلاگرها و یا اینفلونسرهای فعال در زمینه کاریتان بفرستید و از آن ها بخواهید شما را به دنبال کنندگانشان معرفی کنند. آن چیز که مسلم است. این است که یکی از استراتیژی های کارآمد 1401 روبیکا همکاری و تعامل صفحات با یکدیگر است که تاثیر زیادی بر جذب مخاطب در روبیکا دارد. همچنین این نوع از محتواها برای دنبال کنندگان پیج نیز سرگرم کننده و هیجان انگیز است.
استفاده از Nametag برای جذب فالوور در روبیکا را فراموش نکنید
Nametag کدی است که کاربران می توانند با اسکن آن به راحتی پیج روبیکا شما را پیدا و دنبال کنند. میتوانیم بگوییم که این استراتژی روش افزایش فالوور در اپلیکیشن روبیکا به شکلی نوین است. تبلیغات آفلاین نقش پررنگی در جذب مخاطب در روبیکا دارند و نیم تگها هم سهم بزرگی را در این راه ایفا میکنند. شما می توانید از نیم تگ بر روی کارت ویزیت و یا پوستر استفاده کنید و یا آن را در استوری با دیگران به اشتراک بگذارید تا جذب فالوور در روبیکا را ارتقا دهید. این ترفند همچون میانبری سریع تر و راحتتر کاربران را به پیچ شما می رساند. بعلاوه اینکه شما می توانید شکل و فرم های متفاوتی را برای آنها طراحی کنید تا جذابیت بصری بالاتری داشته باشند.
جذب فالوور در روبیکا با بهره گیری از هشتگها
تا کنون در مقاله های بسیاری درباره هشتگ ها و تاثیر آنها درباره دیده شدن موثرتر پست ها صحبت کردیم. هشتگ ها از مسیر های رایگان تبلیغات شما هستند که اگر از هشتگ های مرتبط استفاده کنید خیلی سریع می توانید جذب مخاطب در روبیکا را ارتقا دهید. پیشنهاد می کنم برای یادگیری ترفندهای جدید استفاده از هشتگ و انواع آن اینجا کلیک کنید.
فعالیتتان را تبلیغ کنید
بدون شک تبلیغات یکی از پایه های اساسی در هر زمینه ای محسوب میشود. پس بنابراین نمایش نوع فعالیت، سوابق کار، دستاوردها و وجوه تمایز در جذب مخاطب بسیار موثر است. اگر بخواهید از روش دادن تبلیغ در دیگر پیج های روبیکای و یا شبکه های اجتماعی استفاده کنید، بهترین گزینه انتخاب پیج های مرتبط با حوزه کاری شما استو این یک روش سنتی و قدیمی است و نمیتوان از نتیجه پایانی و قطعی آن چیزی گفت. بنابراین روش های نوینی به کمک فعالان روبیکا آمده تا روند افزایش فالوور و مخاطبان آن ها را بهبود ببخشد. خدمات افزایش فروش روبیکا وبسایت آی مهدیار یکی از روش های هوشمندانه ای است که بر اساس جدیدترین الگوریتم و تحلیلهای مربوط به این برنامه ساخته شده است. شما می توانید اطلاعات کامل این خدمات متمایز را از اینجا بخوانید.
راه های تولید محتوای خوب در روبیکا را بیاموزید
اول بیایید ببینیم تولید محتوا در روبیکا چیست؟ اصلیترین فاکتور برای داشتن یک پیج خوب در روبیکا تولید محتوا است.اصلی ترین راه برای بازاریابی پیج روبیکا تولید محتوا جذاب و باکیفیت است. این نکته برای کسانی که پیجهای تجاری دارند و بازاریابی مجازی انجام میدهند از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای مثال شما اگر پیج فروش لباس دارید ولی محتوای خوبی برای آن تهیه نکنید یا عکس و فیلمهایی جذاب برای مخاطبانتان در روبیکا به اشتراک نگذارید موفقیت و پیشرفت کمتری خواهید داشت. روبیکا شبکهای جهانی است که افراد مختلف با هر سلیقهای را با استفاده از محتوا به هم مرتبط میکند. در نظر بگیرید شما در حال چک کردن صفحه شخصی خود هستید اما محتوا پیج های دیگر توجه شما را به خود جلب میکند، بلافاصله آن را دنبال میکنید و متوجه می شوند زمان زیادی را برای چک کردن محتوای آن گذاشتید. در بررسی این مسئله که چه چیزی باعث می شود افراد برای بازدید پیج شما زمان بگذارند باید گفت محتوا حرف اول را می زند.
تولید محتوای روبیکای رزومه شماست
بازار خرید و فروش در روبیکا این روزها حسابی داغ است و محتوا سهم شما را از این تجارت مشخص می کند. اگرچه کسب و کارهای زیادی به رشد و درآمدهای بالایی رسیدند؛ اما بیزینسهای روبیکا را بدون نتیجه ترک کردند و از درآمد حاصل آن صرف نظر کردند. روشهای قدیمی بازاریابی و فروش کم کم در حال کمرنگ شدن هستند؛ تبلیغات به روشهای قدیمی هزینهبر است و این احتمال وجود دارد هرگز به گوش مخاطب هدف شما نرسد. در این بین کسب و کارهای زیادی هستند که سعی میکنند به گونهای راهی برای تبلیغات نوین خود پیدا کنند تصور کنید یک فروشگاه نوشتافزار دارید که میخواهید برای جذب مشتری تبلیغ کنید. قطعا هسته اصلی مخاطبان هدف شما دانش آموزان و دانشجویان هستند؛ برای اینکه مخاطبان هدف تبلیغ کالای شما را ببینند چه شیوه تبلیغاتی را پیش میگیرید؟ بیلبوردهای تبلیغاتی هزینه زیادی دارند در حالی که ممکن است آنطور که باید مورد توجه نیز قرار نگیرد.
حالا فکر کنید محصول خود را جایی تبلیغ کنید که میدانید دانش آموزان و دانشجویان اکثر اوقات خود را آنجا سپری میکنند؛ فضای مجازی! آیا این تبلیغات اثربخشتر نیست؟ قرار نیست هزینه زیادی بکنید اما طبیعتا بیشتر دیده میشوید.
تولیدمحتوا به کسب و کار شما شخصیت می بخشد
اگر کمی در حوزهی بازاریابی آنلاین تجربه داشته باشید احتمالا این جملهی معروف را شنیدهاید که “محتوا پادشاه است”. اما آیا میتوان این جمله را به هر محتوایی اطلاق کرد؟ اگر محتوایی که تولید کردهاید توانست با زبان مخاطبتان با آنها صحبت کند آن زمان میتوان ادعا کرد که محتوای شما پادشاه است! چرا که همه چیز راجع به بازاریابی آنلاین و فروش اینترنتی حول محتوا میچرخد؛ قادر به تولید محتوای کاربردی و خلاق هستید؟ تبریک میگوییم چرا که شما به زودی به شاخ روبیکا تبدیل میشوید! اگر نگاهی به پیجهای تجاری موفق روبیکا بیاندازید متوجه میشوید که تنها با کمک محتوای خوب توانستهاند در مدت زمان کوتاهی به نتایج مثبتی برسند. محتوایی که پشت تولید آنها کلی ایده و نقشهی راه خوابیده است به راحتی میتواند در ذهن و حافظه مخاطب نفوذ کند و تصویری فوقالعاده از برند شما در ذهن آنها بسازد. در واقع با تولید محتوای خوب میتوانید برای برند خود اعتبار بخرید در حالی که بی توجهی به این فاکتور مهم میتواند کل پروژه شما برای فروش در روبیکا را با شکست مواجه کند! چگونه میتوانیم یک محتوای خوب تولید کنیم؟ قیمت تولید محتوا روبیکا چقدر است؟
استراتژی درست محتوا مخاطب را جذب می کند
در بحث تولید محتوا با دو چالش اساسی مواجه هستیم؛ چه بگوییم و چگونه بازگو کنیم! اینکه برای شناساندن برند و بیزینس خود به کاربران چگونه کلمات را کنار هم قرار دهیم یک بحث است، اما مسئلهی چگونگی بازگو کردن آن برای مخاطب چالش اصلی به شمار میرود. اگر قرار است بهگونهای داستان برند خود را برای مخاطب تعریف کنید که او را به مشتری خود تبدیل کنید باید حواستان به درونمایه و لحن محتوایی که ارائه میدهید باشد. محتوایی که هیچ حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشد به هیچ درد مخاطب نمیخورد؛ مخصوصا این روزها که رقابت اصلی بر سر تولید محتوای یونیک و جذاب است! از طرفی لحن تولید محتوای شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با این وجود آیا هزینه کردن برای تولید محتوا در روبیکا نمیتواند پایههای کسب و کار شما را بسازد حتی اگر قیمت تولید محتوا روبیکا کم نباشد.
اگر میخواهید در روبیکا به یک فروشنده حرفهای تبدیل شوید و به دنبال قیمت تولید محتوا روبیکا هستید، راه را درست آمدهاید! چرا که اصلیترین شرط ماندگاری در ذهن مخاطب کلمات هستند؛ البته کلماتی که با هوشمندی کنار هم چیده شدهاند. محتوای شما علاوه بر محتوای متنی میتواند انوع دیگری از آن را در بر بگیرد؛ به عنوان مثال این محتوا میتواند تصویر،ویدئو و یا حتی پادکست باشد. وجه اشتراک بین تمام این انواع محتوا این است که کمک میکنند شما به عنوان یک کسب و کار جایی در حافظه مخاطب داشته باشید. فراموش نکنید که کاربر حافظه کوتاهی دارد و ممکن است به محض دیدن محتوایی قویتر از محتوای شما، برندتان را کاملا به فراموشی بسپارد. بنابراین اگر دانش کافی را برای این کار ندارید، بهتر است بعد از تحقیق و اطلاع دقیق از قیمت تولید محتوا روبیکا از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
در این فضا انواع پیج های روبیکای توسط افراد مختلفی هدایت می شوند و این برنامه بستری است که تمامی کسب و کار ها را پذیراست و همه آنها به قدر کافی شانسی برای موفقیت دارند. تنها نکته ای که باعث پیشی گرفتن برخی افراد از دیگران می شود، تلاش و ممارست در ادامه فعالیت ها در کنار یادگیری و آموختن اصول درست فعالیت در این حوزه است.