نکته: درصورتی که تمامی موارد زیر را به درستی رعایت کنید،‌ می‌توانید به راحتی کد دریافت کنید و ساخت واتساپ شماره مجازی را به راحتی انجام دهید. بیشتر مشکلاتی که رخ می‌دهد به دلیل عدم رعایت موارد زیر است.

 

مراحل ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی:

  1. لوکیشن گوشی را خاموش کنید.

  2. شماره مد نظرتان را از سایت نامبرلند انتخاب نمایید. (سعی کنید از شماره‌های بالای لیست استفاده کنید زیرا شماره‌های ابتدای لیست درصد کددهی بالاتری دارند.)

  3. وی.پی.ان خود را روشن کرده (پیشنهاد ما استفاده از w.i.n.d.s.c.r.i.b.e است) و روی کشوری بگذارید که از آن شماره دریافت کرده‌اید.

  4. از واتساپ تجاری (WhatsApp Business) استفاده کنید و از واتساپ معمولی استفاده نکنید زیرا محدودیت های واتساپ معمولی بیشتر است.

  5. حال شماره خریداری شده را با دقت وارد واتساپ خود کرده و منتظر دریافت کد در سایت یکتافالوور باشید. (فقط یکبار دکمه درخواست کد در واتساپ را بزنید).

  6. پس از لحظاتی، پیامک واتساپ در پنل یکتافالوور دریافت شده و قابل مشاهده خواهد بود. کد را در واتساپ وارد کنید و وارد آن شوید.

  7. در صورتی که کد ارسال نشد دیتای واتساپ را حذف کنید و . آی.پی خود را تغییر دهید و شماره دیگری را تست کنید. (برای پاک کردن دیتای واتساپ، ابتدای ایکون واتساپ را لمس کنید و نگهدارید. از گزینه‌هایی که به شما نشان داده می‌شود گزینه  را بزنید. سپس گزینه‌ی storage را بزنید . از گزینه های پایین clear data را انتخاب کنید تا دیتای واتساپ شما حذف شود. )

 

نکات لازم بعد از ساخت واتساپ شماره مجازی:

به محض ورود به اکانت موارد زیر را انجام دهید:

  1. گذاشتن اسامی خاص (از قراردادن اسامی عمومی مانند واتساپ، تستی، اعداد، و… خودداری کنید).
  2. قرار دادن تصویر پروفایل
  3. اضافه کردن توضیحات در قسمت بیوگرافی
  4. گذاشتن رمز دو مرحله‌ای (تا حتی اگر شماره شما دست شخص دیگری باشد یا بیفتد نتواند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند).
  5. دقت داشته باشید در هر بار استفاده از واتساپ شماره مجازی حتما از V.P.N استفاده کنید و آی.پی شما باید با کشور شماره‌ی خریداری شده یکی باشد.

نکته : واتساپ نسبت ­به شماره‌های کشورهایی مثل روسیه و قزاقستان و چین که از قیمت کم­تری برخوردارند، حساسیت بیش­تری دارد و امکان مسدود شدن شماره از سمت واتساپ بیش­تر است. سعی کنید از کشورهای دیگر استفاده کنید که ریسک کم­تری دارند.

سوالات متداول در رابطه با ساخت اکانت واتساپ با شماره مجازی

معمولا پس از ۲ الی ۳ دقیقه کد در پنل سایت یکتافالوور نمایش داده می‌شود. اگر پس از گذشت زمان کد را دریافت نکردید شماره دیگری را تست کنید.

برای بالا بردن امنیت اکانت واتساپ شماره مجازی خود حتما پس از وارد شدن به اکانت، رمز دو مرحله ای (two-step verification) را فعال کنید .

در موارد کمی امکان دارد شماره در گذشته در اختیار شخص دیگری بوده و اپراتور مخابراتی خارج از کشور بدلیل سهل انگاری، شماره را سلب امتیاز کرده و دوباره آن را به شخص دیگری واگذار کند. در صورت بروز چنین مشکلی، اسکرین شات بگیرید و به پشتیبانی سایت ارسال کنید تا هزینه شما به پنل شما عودت داده شود. هر چند در موارد نادری این مشکل ایجاد می شود اما برای اطمینان از دست دوم نبودن شماره و این­که از قبل واتساپ روی آن راه­‌اندازی نشده، می­توانید بعد از دریافت شماره آن را در مخاطبین واتساپ خود ذخیره و چک کنید که آیا پروفایلی با آن شماره وجود دارد یا خیر. اگر از قبل استفاده شده بود دکمه لغو شماره را بزنید. بعد می­توانید شماره دیگری دریافت کنید. وجه به پنل شما برمی‌گردد.

در صورتی که قصد راه اندازی اکانت واتساپ با تعداد بالا برای مصارف تبلیغاتی و یا تجاری و … دارید دقت داشته باشید که با احتیاط کامل انجام دهید، چرا که واتساپ به شدت به این مسأله حساس است و ممکن است تمامی حساب‌ها را یکجا مسدود و حذف کند! باید به گونه‌ای پیش بروید که واتساپ متوجه راه اندازی تعداد بالا حساب از سمت شما نشود، نکات زیر را انجام دهید:

  1. بین راه اندازی هر چند اکانت (ترجیحا 2 اکانت) آی.پی خود را عوض کنید.
  2. برای حساب‌ها به هیچ وجه اسم و عکس مشترک، اعداد نگذارید.
  3. دقت کنید که تعداد بالا اکانت واتساپ در سیستم، همزمان باز نباشد.
  4. بعد از استفاده از تعدادی از اکانت‌ها، آی‌.پی خود را تغییر داده و از اکانت‌های بعدی استفاده کنید.
  5. سعی کنید ریسک کارتان را پائین بیاورید و بطور همزمان تمام حساب‌ها را راه اندازی نکنید، بلکه تعدادی اکانت راه اندازی کنید و استفاده کنید، سپس اکانت‌های بعدی را راه اندازی کنید.