نکته مهم: در صورتی که ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی را به صورت اصولی و درست انجام دهید، به راحتی می‌توانید اکانت تلگرام خود را بسازید و محدودیت‌های احتمالی به حداقل خواهد رسید. اکثریت قریب به اتفاق مشکلاتی که برای افراد ایجاد می‌شود بخاطر عدم راه‌اندازی اصولی است.

مراحل ساخت اکانت تلگرام شماره مجازی:

  1. ابتدا لوکیشن گوشی خود را خاموش کنید.
  2. برای اولین ورود حتما از تلگرام گوشی استفاده کنید. بعد از ورود اولیه می توانید اکانت خود را به کامپیوتر انتقال دهید.
  3. نسخه رسمی تلگرام یا تلگرام ایکس را روی موبایل خود نصب کنید .
  4. سپس از داخل سایت به قسمت شماره‌های تلگرام رفته و یک شماره را انتخاب کرده و دکمه دریافت شماره را بزنید. (سعی کنید از شماره ‌های ابتدای لیست استفاده کنید زیرا شماره‌های ابتدای لیست درصد کد دهی بالاتری دارند.)
  5. v.p.n خود را روشن کرده و کشوری که از آن شماره خریداری کرده‌اید، انتخاب کنید. مثلا اگر شماره‌ی آمریکا را دریافت می کنید، I.P خود را روی کشور آمریکا بگذارید.( از پروکسی سرخود تلگرام استفاده نکنید )
  6. از فیـ.لترشـ.کن و v.p.n ی استفاده کنید که با کیفیت بوده و دارای سرور و آی.پی های زیادی باشد. (پیشنهاد ما w.i.n.d.s.c.r.i.b.e است).
  7. شماره‌ای که از سایت دریافت کردید را بادقت وارد تلگرام خود کرده و منتظر دریافت کد باشید.(فقط یک بار دکمه درخواست کد در تلگرام را بزنید اگر کد را دریافت نکردید لغو کنید و شماره دیگری را امتحان کنید)
  8. سعی کنید از ساخت دو اکانت بر روی یک تلگرام اجتناب کنید و در هر تلگرام، تنها با یک شماره وارد شوید. در صورت نیاز به اکانت‌های بیشتر، تلگرام‌های بیشتری را نصب کنید.

حل مشکل شماره‌ی استفاده شده در تلگرام

بعد از وارد کردن شماره و دریافت کد ممکن است با پیام “رمز دو مرحله‌ای” مواجه شوید. در چنین شرایطی صفحه را نبندید و روی گزینه Forget Password بزنید.

داخل صفحه بازشده، شماره‌ای که گرفتید وجود دارد؛ یک اسکرین شات از این صفحه بگیرید و برای ما ارسال کنید.

در این صورت کل هزینه به شما عودت داده می‌شود و می‌توانید یک شماره دیگر انتخاب کنید

نکات لازم بعد از ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی:

به جهت مسدود نشدن از سوی تلگرام و سایر مشکلات احتمالی، به محض ورود به اکانت، موارد زیر را انجام دهید:

  • گذاشتن اسامی خاص (از قراردادن اسامی عمومی مانند تلگرام، تستی، اعداد و… خودداری کنید).
  • ست کردن آیدی
  • قرار دادن تصویر پروفایل
  • اضافه کردن توضیحات در قسمت بیوگرافی.
  • گذاشتن رمز دو مرحله ای (Two-Step Verification)

سوالات متداول

توجه داشته باشید که بعضی نسخه های تلگرام کد را بعد از 2 دقیقه ارسال می کنند اما به طور معمول در 2-3 دقیقه اول کد ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت کد، شماره را لغو کنید و شماره‌ی دیگری را تست کنید.

برای حفظ امنیت اکانت و اطمینان نسبت به از دست نرفتن شماره عادی،حتما یک یا چند تلگرام دیگر با همین شماره در کامپیوتر یا گوشی دیگر راه اندازی کنید تا در صورت ایجاد مشکل برای این تلگرام، جای دیگر به شماره دسترسی داشته باشید زیرا پیامک ورود به تلگرام در پنل یکتافالوور تنها یکبار برای شماره‌های عادی قابل دریافت است.

یکتافالوور سالهاست تمام تلاش خود را می‌کند تا شماره های اختصاصی را برای کاربران فراهم کند. اما در موارد نادری مشاهده شده برخی شماره‌ها دست دو بوده و از قبل استفاده شده‌اند و از سمت اپراتور مخابراتی خارج از کشور در گذشته به شخص دیگری واگذار شده بوده‌اند. برای اطمینان از اینکه شماره مورد نظر آک است، می‌توانید قبل از وارد کردن شماره در تلگرام، در مخاطبین تلگرام شخصی خود شماره را وارد کنید و ببینید آیا از قبل روی آن شماره اکانتی وجود دارد یا خیر. یا پس از وارد کردن شماره و رفتن به مرحله ارسال کد، تلگرام پیامی می دهد مبنی بر اینکه این شماره قبلا در تلگرام دیگری ثبت شده است؛ از این طریق نیز می‌توان از آک بودن شماره اطمینان پیدا کرد. البته در صورتی که شماره آک نباشد، مشکلی در استفاده از اکانت ایجاد شده وجود ندارد. اما در صورت عدم رضایت، اسکرین شات بگیرید و برای پشتیبانی سایت ارسال کنید تا هزینه به پنل شما عودت داده شود و شماره‌ی دیگری را دریافت کنید.

بعد از راه اندازی تلگرام به این صورت، می‌توانید شماره را به نسخه‌ی دیگر تلگرام انتقال بدهید، بدین صورت که شماره را وارد تلگرام دیگر کرده و کدی که داخل تلگرام اصلی ارسال می شود را وارد کنید. سعی کنید از شماره‌های بدون ریپورت (ستاره دار) استفاده کنید تا ریسک مسدود شدن شماره کمتر شود.

در صورتی که قصد راه اندازی اکانت تلگرام با تعداد بالا برای مصارف تبلیغاتی و یا تجاری و … دارید دقت داشته باشید که با احتیاط کامل انجام دهید، چرا که تلگرام به شدت به این مسأله حساس است و ممکن است تمامی حساب‌ها را یکجا مسدود و حذف کند! باید به گونه‌ای پیش بروید که تلگرام متوجه راه اندازی تعداد بالا حساب از سمت شما نشود، نکات زیر را انجام دهید:

  • بین راه اندازی هر چند اکانت (ترجیحا 2 اکانت) آی.پی خود را عوض کنید.
  • برای حساب‌ها به هیچ وجه اسم و عکس مشترک، اعداد نگذارید.
  • دقت کنید که تعداد بالا اکانت تلگرام در سیستم، همزمان باز نباشد.
  • بعد از استفاده از تعدادی از اکانت‌ها، آی.پی خود را تغییر داده و از اکانت‌های بعدی استفاده کنید.
  • سعی کنید ریسک کارتان را پائین بیاورید و بطور همزمان تمام حساب‌ها را راه اندازی نکنید، بلکه تعدادی اکانت راه اندازی کنید و استفاده کنید، سپس اکانت‌های بعدی را راه اندازی کنید.