پست ها و استوری های افراد را میوت کنید.

ممکن است شما کسی را در اینستاگرام فالو و یا دنبال کرده باشید اما علاقه ای به دیدن پست ها و استوری های آن فرد نداشته باشید، برای این که دیگر شاهد پست ها و استوریهای اکانت مورد نظر نباشید لازم آن را میوت کنید برای این کار ابتدا لازم است تا با وارد شدن به صفحه ای که قصد میوت کردن آن را دارید وارد شده و بعد از آن گزینه ی

به پیجی که قصد دارید آن را میوت (غیرفعال کردن استوری و پست های دیگران) کنید وارد شوید. سپس گزینه ی (following) را لمس کنید و در آخر کافی است از میان گزینه های موجود (mute) را انتخاب نمایید، شما در این مرحله دو گزینه به صورت ذیل پیش روی خواهید داشت.

  • میوت کردن پست ها
  • میوت کردن پست ها و استوری ها به طور همزمان

با انتخاب یکی از موارد بالا می توانید به آسانی اکانت شخص مورد نظر را میوت کنید.

ترفند اینستاگرام

تمامی عکس هایی که لایک کرده اید را مشاهده کنید.

با طی کردن چند مرحله ی کوتاه شما می توانید به آسانی تمامی عکس هایی که تا به حال لایک کرده اید را مشاهده نمایید، برای این کار کافی است ابتدا به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود مراجعه کنید برای رفتن به تنظیمات لازم است در بالای صفحه سمت راست بر روی آیکون سه خطی کلیک نمایید، حال از میان گزینه های موجود ابتدا (account) و سپس Posts You’ve Liked)) را انتخاب کنید.

ترفند اینستاگرام

بدون لایک کردن عکس های افراد را تماشا کنید.

گاهی ممکن است علاقه مند به دیدن پست های فردی باشید اما مدام این نگرانی در ذهن شما باشد که مبادا تصاویر شخص را لایک کنید، برای این کار ابتدا تمامی پست های فرد مورد نظر را بارگزاری کنید سپس تلفن همراه خود را بر روی حالت هواپیما قرار دهید با انجام این کار حتی اگر اشتباهات تصاویر فردی را لایک کنید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

به کمک اینستاگرام تصاویر خود را ویرایش کنید.

این برنامه دارای فیلترهای جذاب و گوناگونی می باشد که شما می توانید از آن به عنوان یک نرم افزار ویرایش عکس نیز استفاده کنید به یاد داشته باشید که می توانید بدون به اشتراک گذاشتن تصاویر آن ها را ادیت کنید. برای این کار ابتدا به سراغ تنظیمات اکانت اینستاگرام خود رفته و از منوی (options) گزینه ی (save orginal photo) را فعال نمایید، به یاد داشته باشید که برای ذخیره شدن عکس در گالری تلفن همراه لازم است یک بار عکس را بدون اتصال به اینترنت منتشر کنید بعد از آن شما با یک خطا مواجه خواهید شد همان لحظه می توانید عکس را حذف کنید، لازم به ذکر است در صورت حذف عکس، تغییری در روند ذخیره شدن در گالری ایجاد نخواهد شد.

میدونستی میتونی از اینستاگرام کسب درآمد هم کنی؟ با مطالعه مقاله کسب درآمد از اینستاگرام بهت یاد میدیم.

چندین اکانت اینستاگرام داشته باشید.

شما می توانید به طور همزمان صاحب چندین اکانت اینستاگرام باشید و آن ها را اداره کنید، برای این کار شما می توانید به قسمت تنظیمات اکانت خود مراجعه کرده و در منوی تنظیمات به دنبال گزینه ای تحت عنوان (add account) باشید و آن را لمس کنید. برای ایجاد یک اکانت جدید لازم است تا گزینه ی (create new account) را انتخاب کنید حال تنها کافی است تا مشخصات پیج جدید خود را وارد نمایید. اگه میخوای از اکانت مدنظرتم ی مدت دور باشی میتونی با مطالعه مقاله دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق گوگل این کار رو  سریع انجام  بدی. و پیج ات رو از دسترس خارج کنی

در اکانت محبوب تان اعلان را فعال کنید.

شما می توایند با فعال کردن اعلان در اکانت محبوبتان از پست ها و استوری های آن اگاه شوید، با این کار می توانید به سرعت از پست ها و یا استوری هایی که اکانت مورد نظر قرار میدهد به سرعت آگاه شوید. جهت فعالسازی این قابلیت مراحل زیر را طی کنید.

  • به اکانت شخص مورد نظر خود وارد شوید و گزینه ی (following) را لمس کنید.
  • حال از قسمت (notifications) می توانید تیک گزینه های مورد نظر یعنی پست، استوری و یا غیره را فعال کنید. 

کسب و کار راه اندازی کنید.

شما می توانید برای کسب و کار خود یک اکانت کاری راه اندازی کنید برای راه اندازی یک اکانت بیزینسی تنها کافی است به منوی تنظیمات مراجعه کنید حال از میان گزینه های موجود (switch to business profile) را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که برای انجام این کار لازم است به یک حساب فیسبوک متصل شوید شما می توانید ساخت حساب کاری خود را با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به پایان برسانید. 

استوری های خود را بر روی افراد مورد نظر ببندید.

گاهی ممکن است قصد انتشار استوری داشته باشید اما دوست نداشته باشید که عده ای از فالوورهایتان شاهد این استوری ها باشند شما می توانید با طی کردن چند مرحله ی کوتاه آن ها را (hide) کنید.

از منوی تنظیمات گزینه ی (privacy) را انتخاب کنید سپس از میان گزینه های موجود، استوری (story) را لمس کنید حال در منوی باز شدن از سربرگ (hide story from) اقدام به هاید کردن پیج مورد نظر خود کنید.

ترفند اینستاگرام

مکان مورد نظر خود را جست و جو کنید.

شما می توانید مکان و یا محله ی مورد نظر خود را در این اپلیکیشن جست و جو کنید تنها کافی است در قسمت جست و جو بر روی گزینه ی (places) کلیک نمایید، حال شما می توانید نام مکان مورد نظر خود را جست و جو کنید.

عکس های ذخیره شده را گروه بندی کنید.

شما می توانید تمام عکس هایی که ذخیره کرده اید را در گروه های مختلفی دسته بندی کنید، بر روی آیکون سه خطی کلیک کنید و سپس به سراغ گزینه ی (saved) بروید. بر روی آیکون پلاس بالای صفحه کلیک کنید و پست های مورد نظر خود را به منظور ایجاد گروه انتخاب نمایید. برای کالکشن یک نام انتخاب کرده و آن را ذخیره کنید.

سخن پایانی:

ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی تکنیک های پرکاربرد اپلیکیشن اینستاگرام بپردازیم امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.